Несправності підшипників кочення

Підшипник перегрівається
А. Підшипник забруднений пилом або якими-небудь іншими дрібними частками; забруднено і мастило.
Видалити з підшипника стару олію, промити його і закласти нове мастило. 
Б. Надлишок мастила в підшипнику (особливо в швидкохідних машинах) викликає підвищені втрати на тертя в нім.
Зменшити кількість мастила. 
В. Занадто велике тертя між ущільнюючим набиванням і валом.
Перевірити правильність установки набивання і у разі потреби ослабити щільність набивання або замінити її новою.  
Г. В підшипнику відсутні осьові проміжки, необхідні для компенсації температурного подовження валу. Наприклад, зовнішнє кільце упирається в кришку підшипника, або занадто туга посадка зовнішнього кільця підшипника в підшипниковому щиті. У цих випадках збільшується осьовий тиск в підшипнику, що не лише викликає перегрівання, але і загрожує ушкодженням підшипникового вузла. При цій несправності ротор легко провертається в холодному підшипнику і його " заїдає" в нагрітому.
Встановити або відповідною проточкою кришки підшипника. При занадто тугій посадці зовнішнього кільця злегка розшабрить посадочне місце в підшипнику.  
Д. Зношені або зруйновані деталі підшипника.
Замінити підшипник новим.
Е. Занадто велике навантаження на підшипник (неправильно вибраний підшипник); занадто туго натягнутий передатний ремінь. Перевірити відповідність підшипника заводським даним. Ослабити натягнення ременя.
Є. Підшипник неправильно встановлений; центрування електричної машини з іншою, зв'язаною з нею машиною зроблене погано. Перевірити установку підшипників і центрування машин.

З підшипника викидається олії
A. У підшипнику надто багато мастила. Зменшити кількість мастила.
Б. Вибраний невідповідний сорт мастила - занадто низька температура її каплепадання.
Перевірити відповідність марки мастила, рекомендованого заводом, і при необхідності замінити її мастилом з більш високою температурою каплепадання. Вибір марки мастила.
B. Спрацювалися ущільнення, або ж невдала їх конструкція.
Змінити ущільнюючий елемент або замінити ущільнення досконалішим (наприклад, за типом).

У  підшипнику  виникає  ненормально сильний шум,  часто що супроводжується   підвищенням   температури підшипника.
A. Підшипник забруднений.
Видалити стару олію, промити підшипник гасом і закласти нове мастило.
Б. Сепаратор зачіпає за зв'язані з підшипником деталі.
Розкрити підшипник і усунути зачіпання.
B. Підшипник надмірно зношений, доріжки і тіла кочення фарбуються.
Розкрити підшипник, перевірити проміжки між тілами кочення і зовнішнім кільцем, оглянути доріжки і тіла кочення. У разі підвищеного зносу або ушкодження замінити підшипник новим. 
Г. Дефекти в зв'язаних машинах агрегату або в зачепленні породжують удари і поштовхи; погане центрування машин.


Перевірити усі вузли агрегату, усунути виявлені дефекти, перевірити центрування.  
Д. Внутрішнє кільце підшипника нещільно сидить на валу. 
Замінити підшипник новим, з меншим внутрішнім діаметром, заздалегідь проточивши вал.

Немає коментарів:

Дописати коментар